NOSTALJİNİN SESİ
    
                                              


1-Merhabalar kendinizi tanıtabilir misiniz?

-Merhaba adım Fevzi 73 yaşındayım eski esnafım 

2-Radyo dinlemeyi sever misiniz? Eğer seviyorsanız ne sıklıkla dinlersiniz.

-Evet,severim eskiden radyoyu daha çok dinlerdim gerek haber  gerek müzik gerek maç yayınları dinlerdim tabi daha sonralarda televizyonda gelince artık televizyon izlemeye başladım.

3-Radyoda en çok neyi dinlemekten hoşlanırdınız?

-Radyoda en çok hoşuma giden şey maç izlemekti 

4-Radyoda en çok maç izlemekten hoşlandığınızı söylediniz peki televizyonda maç izlerken radyoyu özlediğiniz oluyor mu?

-Aslında ilk başta hoşuma gitti tabi çünkü sadece spikeri duyuyorduk :) ama düşününce de o zamanlar aldığım heyecanı alamıyorum daha farklı bir etkisi vardı. 

5-Peki radyo sizin hayatınız dan tamamen etkinliğini yitirdi mi ?

-Eeee aslında tam anlamıyla olmasa da etkinliği çokça azaldı
  
6-Radyoyu şu aralar hayatınız da nerelerde ve ne için kullanıyorsunuz? 
 -Köy seyahatlerimde ve bahçemi hasat ederken müzik dinlemek için kullanırım.

7-Fevzi Bey bu güzel röportajda bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ederim 

-Rica ederim 










Yorumlar